۶ پاسخ

منم خوردم اثر نکرد.بعضیا میگن خوبه بعضیا نه

سلام میشه خودم بدون اینکه دکترم بگه پودر لیدی میل بخورم یک مآه در میان یه قوطی عوارضی ندارع

من قوطی ۴ ام هم تمام کردم
همش الکیه
برا من ک اصلا اثر نکرد

یه هفته اس ب من داده
چون وزن خودم بالاس گفته یه روز درمیون بخور امیدوارم نتیجه بده

من ۲۴ هفته بودم دکترم داد

دو سه روزی هست شروع کردم
هنوز باید ادامه بدم تا سونوی بعدی
ولی دوستم میگه ماهای اخر خوردم بچم ۳۷۰۰ بدنیا اومد قبلش وزنش کم بود تازه هم زایمان کرده ده روزی هست به من توصیه کرده بخورم

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۸ ماهگی