منم یادمه از همون اول مینشوندم😂یادم میرفت ک نوزاده..خودشم گریه نمیکرد
والله پسر من خیلی علاقه داره به نشستن من الان بقلم نشسته نگهش میدارم
من چند روزه دارم اینکارو میکنم
دکتر به من گ ۵ ماه تموم میتونی تو بغلت بنشونی ولی من الان گاهی نشسته میگیرم😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.