خوشکلاااااا👇👇👇


#بارداری#فرزندپروری#شیرخشک#رفلاکس

تصویر
۲ پاسخ

من پسرم هشت ماهه بود نه اصلا خیلی راحت بودم

آره خواهرمن بچش یک سال ۸ماهه بود الان بچه دیگه بدنیا آمده ۲ماهه هس

سوال های مرتبط

🔗❤️🔗 🔗❤️🔗 قصد بارداری