۴ پاسخ

آره عزیزم روزایی که رعایتم کم باشه خيلي بی قراره البته رعایتم بکنم بی قراره شبا خیلی بده حساسیت به پروتئین گاوی آدم رسوا میشه

بستگی داره رعایت کنم یا نه خودم، یه ذره نارعایتی کنم آره

ن من خیلی رعایت میکنم
شب هم قشنگ میخوابه تا صب

اره دختر من‌از ۹ شب تا صبح گریه میکنه کولیک هم داره

سوال های مرتبط