سختوترین مرحله زایمان سونده
اصلا درد نداره فقط باید خودت رو شل بگیری
منم خیلی بدم اومد واقعا اذیت شدم😢
چرا الکی میگین منکه مردم زنده شدمممم😄ماما باید کاربلد باااشه نباشه خیلی درد میگیره سوزش
واسه همه اونجوری نیست که
بدنا و گذاشتنش فرق داره
اینم مثل ازمایش قنده اینقدر اینجا گفتن وحشتناکه من با ترس و لرز رفتم
ولی راحت بود 😐😅
ایشالا اینم راحت میگذره
منم خیلی اذیت بودم باهاش.موقع وصل کردن و درآوردند نه ولی وقتی وصله قبل عمل خیلی حس بدی داره
تازه منم یک ساعت و نیم روی ویلچر نشوندن قبل عمل خیلی بد بود
من وقتی اومد سوند وصل کنه هزارتا ادا درآوردم از بس ترس داشتم بعد که سوندو داشت وصل میکرد فقط ی لحظه حس کردم یه آب زد اونجام گفت تموم شد،اصلا وارد شدنشم نفهمیدم درد ک صفره صفره فقط حس میکنی مث دستشویی ک میری آب میزنی اونجات اونجوری آب میگیرن اونم بدون فشار ،بعد سوند خیلی از اداهایی ک دادم خجالت میکشیدم🤭درآوردنشم اونجوری بود
چقد میگین وااا درد نداره خو حتما داره که میگن دیگه بدنامون باهم فرق دازه برامنم خیلی درد گرفت. یطوری از لابیاها گرفت کشید که مطمعم بشه سوند وصل شده که جدوابادم اومد حلو چشام
اصلا درد نداره
اصلا نیست
اصلا درد نداره فقط یکم احساس سوزش میکنی
انقدر راحته و اصلا درد نداره
واااا کجاش وحشتناکه
اصلا وحشتناک نیست از من قبل بی حسی گذاشتن، دکتر باید کار بلد باشه
اگه موقعی که بی حسی بذارن اصلا متوجه نمیشی
راحت تر از اون چیزیه که فکرشو بکنی
وحشتناکش چیه فقط حس اینکه یه چی تو اونجاته یه جوریت میکنه وگرنه اصلا نه درد داره نه چیزی
کی گفته وحشتناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.