منم عاشق بارداریم و روز زایمانمم خیلیم دلم تنگ میشه😅😅شاید چون برا من خیلی شیرین بود ،بارداریم بی خوابی و این چیزا اذیتم میکرد ولی زایمانم راحت بود
واسه خواب راحت اوایل بارداری دلم تنگ شده🫠
نهههههه نمیخام😵💫😂
البته برای خوابای لذت بخشش دلم خیلی تنگه ولی مابقی اصلا خیلی ویارای شدید داشتم اذیت شدم
من عاشق روزای بارداریمم
اصلاااااا خیلی خوب بود🥹
انگار نه انگار باردار بودم😅
دلم تنگ شده ولی برای اخراش اولاش ویار شدید داشتم
عزیزم چ شیر خشکی میدی
نمیدونم
ولی هم دوست داشتمش واسه توجه هایی که بهم میشد ، مراعات بقیه
ولی الان که به دنیا اومده خودش قند و نبات توی دلم آب میکنه ولی اطرافیان تا لب مرز اینکه شیرم خشک بشه منو رسوندن
از بس حرصم دادن
بارداری و زایمان رو دوست دارم ولی از ۴۰ روز زاچی متنفررررم خیلی متنفرمممممم
نه خیلی اذیت بودم
من ک خیلی دلم تنگ شده
من اصلا فیلم و عکس نگرفتم از خودم که نبینم داغ دلم تازه نشه😂
دوران بارداریم بد نبود
الان خیلی سخت تره
ولی من دلم تنگ شده برا بارداری و شکم و لگدای نینی 🥺
اینجا ۳۶ هفته بودم یادش بخیر 🥲
وای من بهترین دورانم بود ، همش بخور بخواب 😁
وای نه اصلا
البته الانم سختره بخاطربیخوابی
منکه دلم یه ذره شده واسه اون دوراااان🥲درسته سختی داشت ولی حمل معجزه تو بدنمون واقعا شگفت انگیز بود🥰
من از بارداریم متنفرم متنفر
من اینقد درد کشیدم موقع زایمان ک وقتی بچه ام اوردن بغلم چشام بستم تااروم شدم گفتم برام بیارینش چون نمیخاستم توی اون حالت بدم بچه ام ببینم وقتی دیدمش تمام دردام فراموش کردم خداروشکر گذشت
منم مثل توعم🤦🏻♀️😢
منمممم از بس چاق شده بودم از خودم بدم میومد نمیتونستم به خودم برسم همیشه هپلی بودم😑😑😑
وایی من آدم باردار میبینم کهیر میزنم ازبس سختم بوددددد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.