۹ پاسخ

درحاضر هیچی
بعداز دوسالگی خمیردندون مجاز

من مسواک خالی میدم میزنه تادوسالگی بعدخمیر

عزیزم گل پسرت بهتره؟

الهی شکر فقط بابت خوب شدن گل پسرت تازه عکس هاشو دیدم خدارو هزار مرتبه شکر
ب خودت افتخار کن مادر فوق قوی هستی

عزیزم میشه عکس سانستول که به پسرت دادی و بذاری ببینم آخه منم تازه براش سانستول زینک پلاس گرفتم ولی آهن نداره

تصویر

من چیکو گرفتم زیر دو سال مقدارشم اندازه دونه برنج باید بزنی ما از یک سالگی باهاش مسواک میزنیم خداروشکر دندوناش مثل برف چشش نزنم 😅

می تونی خمیر دندان گیاهی استفاده کنی یک سال به بالا با طعم آبنبات

عزیزم زخم بچت خوب شدع؟

من مال خواهرم کوچیک بود طعم موز بود روش نوشته بود مخصوص کودکان اعتراف کنم میخوردمش😅🤦🏼‍♀️😂مامانم میگفت این چه زود تموم میشه اخرم آنقدر خوردم معده درد شدم فهمیدن جان خالی ی کتک ابدار خوردم

سوال های مرتبط