دوهفته از اقدامم گذشته تست بزنم؟نشون میده؟

۲ پاسخ

بنظر من نزن بزار چند روز تاخیر بیوفته بعد چون اگ باردار باشی هم ممکنه نشون نده و ناراحت شی صبر کن چند روز تاخیر افتاد بعد بزن

چند روز تاخیری؟

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی