مامانا سونو رشد خوبه بنظرتون ؟ ۳۶ هفته رفتم

تصویر
۴ پاسخ

اره ماشاالله خوبه

منم امروز رفتم مال من ۲۲۰۰بچد گفت خوبه نگران نباش . تا اخر بارداری رشدش زیاد میشه

خوبه نرماله

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان طلا🐥♥️ مامان طلا🐥♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری