۴ پاسخ

ب من گفت تا حلقه نیفتاده فقط با آب خالی بشور. بعد ک افتاد تا دوماه پوستشا بکش عقب و با کالاندولا چرب کن ک چسبندگی نگیره

بعد اینکه پانسمانش باز شه دور حلقه رو باید چرب کنین من روزی ۳ تا ۴ بار چرب میکردم با تتراسایکلین تا وقتی بیوفته حلقه. بعدشم با پماد آ د چرب میکنم

منکه همون روز اول زدم

فکنم بتونی از روز اول بزنی

سوال های مرتبط