به من دکترش گفتن از پسفردای ختنه پماد رو شروع کن
قطره هم استامینوفن وقتی که درد یا بیقراری داره
پماد چشمی تا زمانی که حلقه بیفته باید بزنی بعدش هم از وازلین چربش کنی وازلینی ک زینک داره شبیه کرمه
عزیزم ختنه حلقه درد نداره؟چه جوریه؟ پسر بزرگمو سنتی ختنه کردم طفلی ضعف کرد
کجا ختنه کردی؟؟
فک کنم باید دیگه پانسمانشو بکنی پماد بزنی تا کنده شه
آره فک کنم من صدرا رو ختنه کردم همینجوری بود
من شانزدهم ختنه کردم پسرمو تا ۲۴ساعت هر ۶ساعت قطره دادم و تا حلقش بیفته هم باید پماد زد
پسرمن حلقش کج شد ولی نیفتاد بردم دکتر خودش با تیغ در اورد بچه زخم شد یکم دکتر گفت تا دوروز دیگم پماد بزن براش
شماهم اگر دیدی حلقه کج شد و بعد دوسه روز نیفتاد به هیج عنوان سعی نکن خودت در بیاری ببر دکتر تا درش بیاره
پماد تا زمانی حلقه بیوفته ، و قطره هم تا زمانی درد داره ولی من یادمه یکیدو روزبیشتربهشقطرهندادم
دکتر بچه من گفت هر وقت حلقه افتاد پماد شروع کن بزن
اه بسلامتی اذیت نشد نسرین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.