۱۳ پاسخ

منو شب قبل بستری نکردن ،۲ساعت قبل عمل بستری شدم

منو بستری نکردن که

من ک صب ساعت ۷ رفتم ی سرم زدن و ی ازمایش گرفتن و انژیوکت وصل کردن ان اس تی گرفتن و ۸و ۴۵ رفتم اتاق عمل

من صبح ساعت ۶رفتم ۸ بچم دنیااومد
تهران همون روز میرن

عزیزم زیر میزی چقدر بهش دادی که عملا کنه

مادرم‌میگه شب قبلش بهم روغن گرچک دادن ک صبح شکم‌تخلیه بشه واسه عمل مشکل نداشته باشه

من اصلا بستری نکردن همون روز صبح رفتم تا پرونده سازی اینا کنن کلا دو سه ساعت طول کشید بعدم رفتم اتاق عمل فردا ظهرم مرخص کردن البته بیمارستان خصوصی

شب قبل بستری نمیکنن
دوساعت قبل عمل بستری میکنن

مشهد هم همون روز عمل بستری میکنن

تهران صبح همون روز عمل بستری میکنه،فرداشم مرخص

برای من صبح رفتم بیمارستان ظهر عملم کردن ولی شب موندم بیمارستان
بیمارستانم خصوصی بود

تهران صبح عمل بستری میکنن

فشارت چک میکنن ضربان قلب نینی همین
دلم نمیخاد برم 🙁 فکر کنم میکنم الکیه

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان سپنتا🌹 سورنا🌹 مامان سپنتا🌹 سورنا🌹 ۱۳ ماهگی