حتما فرق داره من ب دخترم نمی ساخت دلش درد میومد خارجی میخرم
من ازدکترپسرم پرسیدم گفت آدبهداشت مثل آبه اون چیه میدین به بچه الان آد دراپ میدم
از دکتر پرسیدم آ د بیرون و بهداشت هییییچ فرقی ندارن پسر من چهارمدل آ د از داروخونه خریدم نمیخورد عوق میزد بالا میاورد فقط مال بهداشتو میخوره 😂😂ولی قطره آهن و مولتی ویتامین بهتره خارجی بگیری
آره بهداشت بهم داد اسیدفولیک داشت بچم یبوست گرفت چقدر بچم گریه کرد از دل درد رفتم یکی دیگه گرفتم از بیرون😂 طعم زردآلوهست دوست داره میخورتش اصلا نمیریزه بیرون
بله عزیزم
برای بهداشت ایرانیه انگار آب داری میدی به بچه
خارجی بگیر قشنگ غلظت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.