۵ پاسخ

حتما فرق داره من ب دخترم نمی ساخت دلش درد میومد خارجی میخرم

من ازدکترپسرم پرسیدم گفت آدبهداشت مثل آبه اون چیه میدین به بچه الان آد دراپ میدم

از دکتر پرسیدم آ د بیرون و بهداشت هییییچ فرقی ندارن پسر من چهارمدل آ د از داروخونه خریدم نمیخورد عوق میزد بالا میاورد فقط مال بهداشتو میخوره 😂😂ولی قطره آهن و مولتی ویتامین بهتره خارجی بگیری

آره بهداشت بهم داد اسیدفولیک داشت بچم یبوست گرفت چقدر بچم گریه کرد از دل درد رفتم یکی دیگه گرفتم از بیرون😂 طعم زردآلوهست دوست داره میخورتش اصلا نمیریزه بیرون

بله عزیزم
برای بهداشت ایرانیه انگار آب داری میدی به بچه
خارجی بگیر قشنگ غلظت داره

سوال های مرتبط