برو زیر دوش آب گرم باز کن با شامپو بچه سینه هاتو بشور ماساژشون بده
هرچقدر بیشتر مک بزنه شیرت بیشترمیاد
حتی چهار زیره بعد هربار غذا ک میخوری هم بخوری بچت نفخ نمیکنه
چهار زیره از عطاری بخر آسیاب کن تو چایی بریز دم کن
عالیه ما تا چهل روز میخوریم هم برا رحم هم شیر
مرتب باید بذاری مک بزنه، اگه هیچی شیر ندارین، با قاشق چای خوری یواش یواش شیر بریزید روی سینه که نی نی سینه رو مک بزنه، خواب هم خیلی مهمه، حتما استراحت کنید، منم اصلا شیر نداشتم طوریکه توی بیمارستان خودشون گفتن بهش شیرخشک بده بچه قندش نیفته، اما الان با همین کارها دارم خدا رو شکر، مرتب هم غذاهای مقوی بخورید، آب ماهیچه، کاچی و..
علاوه بر ماساژ سینه ، قطره شیرافزا هم از داروخونه بگیر بخور . محرک خوبیه
عزیزم اینقدر باید بدوشی و بزاری بچه بمکه که بیاد
دردناکه ولی خیلی کمک میکنه
ببین آب هویج عالیه
من هر سری میخورم تا ۳ روز انقد شیرم زیاد میشه هااااا
بااب گرم ماساژ بده،بذار نینیت بخوره شیرت راه میفته،با شیردوش چند دقیقه مکش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.