هنوز زایمان نکردی عزیزم
منم دوشنبه میشم 40هفته کامل. منم از آمپول فشار میترسم خداکنه درد خودمون شروع بشه من درد پریودی دارم اما هنوزخفیفه اون هفته قبل رفتم معاینه گفت 1فینگر هستی. دکترم گفت وزن بچت حس میکنم بالاش فردا باید برم سونو بالا باشه گفت نامه سز میدم
من ۴۰ هفته و ۲ روزم
هنوز منتظرم
خیلی برام دعا کنین🌹
منم برای شما دعا میکنم عزیزم
قرص بذار فک کنم اسمش قرص مغربیه فک کنما نمیدونم باز باید بپرسی
راه برو پیاده روی کن
ببین بلاخره طبیعی درد داره .. منم امپول فشار رو تحمل کردم اونقدر ک میگن وحشتناک نیس ...برو بیمارستان .زایمان کن خدایی نکرده خیلی بچه توو شکمت باشه شاید مدفوع کنه .
امپول فشار چیز بدی نیست که
تو سرمت میزنن باعث میشه رحم زودتر باز بشه اصلا متوجه نمیشی که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.