سلام دخترا. این لباس قشنگ برای دخترام گیرفتم.

تصویر
۱۳ پاسخ

خیلی خوشگله مبارکش باشه عزیزم

اره خوشگله 🫧🥰
چه سایزی هستن

وای خیلی خوشگله
چند گرفتی؟

خدااااااا😍😍😍خیلییییی جینگولهههه

ای جونم مبارکشون باشه 😍

خیلی قشنگه مبارکشون باشه😍

دو قلو‌داری؟

خیلی خوشگله😍😍

خیلی قشنگه .ولی برای وقتیه که بزرگ شد درسته؟

آره عزیزم مبارکشون باشه

خیلی😍👌🏻👌🏻🌸

خیلی قشنگه

قشنگهه

سوال های مرتبط

مامان رمیصا و دوقلوها مامان رمیصا و دوقلوها هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان nini👶🩷🤰 مامان nini👶🩷🤰 هفته سی‌وسوم بارداری