منم هنوز میخورم ی وقتام با گردو آسیاب میکنم صبحانه با پنیر میخورم
شیربادوم درست کن😋بمبه وزن دهیه
من همراه بایککم نبات اسیاب کردم هرروز سحر دوقاشق میذارم دهنم با یک لیوان شیر میخورم
خیلی خوشمزس و خداروشکر ب بچم وزن داده
من خیس میکنم خیلی خوب میشه پوست شو میکنم عالی میشه منکه خیلی دوست دارم البته گردو هم اینطوری میخورم
شوهرم میگه دیوونه ای 😂😂😂
شیربادوم درست کن
من آسیاب کردم صبح ناشتا یا قبل خواب با آب جوش و عسل مخلوط میکنم میخورم
من با گردو اسیاب کردم
یا میریزم تو شیر
یا صبحونه با پنیر میخورم
یکم سرخش کنی ما میگیم بو داده،تردتر میشه
سلام. حریره بادام یا شیر بادام درست کن بخور
من شیر موز درست میکنم میریزم تو شیر موز اسیاب میشه بعد میخورم
اره آسیاب کن بخور
با نونپنیر هم خوشمزه میشه
یا توی شیرموز هم میتونی بریزی
اسیاب کن هردفعه با شیر قاطی کن بخور کیف کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.