۵ پاسخ

اره با شیر عسل بستنی خوب میشه من بادومارو خیس میکنم شبش که صبح نرم بشه بخورم

اگه دیابت نداری تو معجون میتونی بریزی ، با شیر میتونی بخوری ، من خودم قبلنا پودر بادوم رو با عسل و آب جوش میخوردم

با بستنی عالی میشه خوش خوراکتره رو عسلم میشه زد

بله مغز خوبه
با خرما، عسل، حلوا، بستنی، موز، شیرموز، شیر و... میتونی بخوری
خالی هم میتونی بخوری
گردو رو رو پنیر هم میتونی بریزی

تو شیرموز هم بریزی خوشمزه میشه ولی سنگین

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وپنجم بارداری