۷ پاسخ

از ٦ ماهگي همه نوع ميوه اي مي توني بدي فقط روزانه يك ميوه بده كه اگر خدايي نكرده حساسيت داشت متوجه بشي.
من از دكتر تغذيه برنامه مي گيرم براي دخترم هيچ محدوديتي ندارن ميوه ها از ٦ ماهگي

من که سیب درختی نرم رو پوست میگیرم بعد با رنده ریز رنده میکنم میدم میخوره

سیب
گلابی
هویج
هر کدوم خواستی بخار پز کن پخت لهش کن
بریز تو پوره خوری بزار فریزر خنک شه
بعد بده دست نی نی هم میخوره هم می‌کشه به لثه چون خنکه.

این عکس شاید بھت کمک کنہ

تصویر

سیب با موز و هندونه

من یہ کوچولو سیب پوست مےگیرم لہ مےکنم مےذارم تو پستونک عصارہ خورے۔مےدم دستش۔۔۔
ھویج مےتونے بدے
اووکادو۔خیار۔۔۔

موز،سیب،گلابی،به

سوال های مرتبط

مامان تمشک🫐 مامان تمشک🫐 ۱ سالگی