۳ پاسخ

همه چی میخورم جز لبنیات چون رفلاکس داره . برای دلدردش هم شربت گل گریپ میدم

الان دیگ دلدردنمیگیرن همون ۴۰روزاول مهمه

من همه چی میخورم
ولی بعد هر وعده یه ته استکان عرق چهل گیاه میخورم

سوال های مرتبط