۶ پاسخ

دلسترم میخورم

پودر گالاکتومید لاکتاول چایی خرما دمنوش
شیر ناهار و شام🫠
شیرینی هم باشه میخورم😁

من دلستر برام جوابه

والا من بچم حساسیت به پروتئین گاوی داره، خیلی چیزا نمیتونم بخورم، واسه همین قطره شیرافزا میخوام بگیرم🥺

همه چی میخورم
گوشت و ماکارونی و دلستر شیرمو زیاد میکنه

خوبی عزیزم برنامه میلی رو داری

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی