۸ پاسخ

بایدبزوربکشیمشون بیرون😃

انشالله همین الان دردت بگیره 😁تا شب بچه بغل بیایی اینجا

منم 38 یک روزم هنوز خو چیزی نیست 😐

انشاءالله عزیزم همه زنای باردار به سلامتی زایمان کنه

من که ۴۰ هفته شدم هنوز دردی ندارم...همچنان منتظرم .🙃🙃😭😭😭

من فردا میرم بستری میشم استرس دارم 🥺🥲فک کنم تو شکم میموند بهتر بود

ان شالله ومن🥹

انشالله عزیزم بسلامت زایمان کنی مارو‌هم دعاکن

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏻🎀 مامان پناه👧🏻🎀 ۱ ماهگی