عزیزم من ۲۲هفته سریع رفتم با مامانم خریدام کردم الان راحتم تو هم هرچی زود تر بری بهتره هم سبک تری هم قیمتا پایین تره
من دقیقا روز جنگ رفتم سیسمونی خریدم
آماده بودیم داشتیم سوار ماشین میشدیم شوهرم زنگ زد گغت نرید جنگ شده
ولی رفتم من🫤
همه چی خریدم
جز اسباب بازی و لباس
ک اونم خورده دارم سفارش میدم
عزیزم لازم نیس بری بازار بگردی
ی سیسمونی فروشی خوب پیدا کن همه رو از اون بخر
بعدم نقد بده اگر نتونستی ی مقدار قسطی میکنن
منم نوددرصدخریداشو انجام دادم مونده خورده ریزا ک اونم تواین ی ماه میخرم چیدنشم میزارم ماه اخر
زودتر برید ک سنگین تر میشین و براتون خیلی سخت میشه ،من اتاق پسرمو چیدم😍🩵
همه ریزه ها عروسک و ماشین و اینا خریدم لباس صفر سایز دو و سایز سه هم از هرکدوم دو تا سرویس کامل بجز تیکه تیکه های ک خوشم اومده هم دارم فقط سرویس کالسکه و گهواره و سرویس چوب مونده اونا هم از اول شیش میگیره مامانم
همه چیزش تکمیله فقط پنبه و قطره چکون مونده😅
با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
من خداروشکر تو بهمن ماه خریدم دیروز چیدم..وقتی سنگین میشی خیلی سخته از نفس افتادم 🤒
من اکثر چیزارو خرید کردم
من از الان یواش یواش شروع کردم ولی سرویس چوب فعلا نمیگیرم چون بعداز به دنیا اومدن نینی 2ماه بعد باید جابجا شیم گفتم ی گهوراه کنار مادر میگیرم با ی کمد
هنوز تموم نشده 💃
من همه چیو خریدم فقط مونده اتاقشو بچینیم تا دیگ تکمیل بشه 😍
طبق تجربه ای. که الان دارم چند تا اکسسوری اتاقش مونده الان میرم برای خریدش خیلی زود زیر یکساعت خسته میشم خوشحالم از این که همه وسیله هاشو قبل ۲۸ هفتگی خریدم چون الان واقعا توانشو نداشتم توهم زود برو بگیر نزار برای بعد
من همه رو خریدم .کمدش ده روز دیگه آماده میشه.حتما از الان برو بخر.همه چی داره گرون میشه و اینکه وزنت بالاتر بره اصلا دیگه نمی تونی بری.
من امروز میخوام برم خرید و شروع کنم خدا بخواد 🥴
من هنوز هیچ نخریدم تازه خونم هم آماده نیست کارگر برام کار میکنه
من قبل عید خریدم اما هنو هیچی نچیدم
هرچی بیشتر بگذره سنگین تر میشی زودتر انجامش بده خریداتو بکن راحت شی
من ک فقط یه کمد چیندم هنوز لباساشم نشستم
نصف خریدش مونده😵💫🥴
هرروز خسته تراز دیروزم
عزیزم تنبلی و سنگینی رو بزار کنار و هرچه زودتر خریدات رو انجام بده اگه شرایطش رو داری ، قیمتا روزانه سر به فلک داره میکشه حتی یک روزم دیره چه برسه به هفته یا ماه
دیگه بهتره تا ۳۴ هفته تکمیل تکمیل باشه
تقریبا همه چیو گرفتم ولی هنوز تخت و کمداینا نیومده بچینم همین الانش پیاده روی سخته برات زودتر برو بگیر هفته های دیگه اذیت میشی
من بیشتر از سایت میگیرم
من قراره خرداد ماه برم خرید نمیدونم تا اون موقع دیره یا ن
هنو هیچییی نخریدم 😑🫠
فلن دو دس لباس خریدم یه ۲۰ تیکه یه سر همی
نه هنوز سرویس چوبش آماده نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.