من اصلا نبستم شکمم خداروشکر جمع شده مصل اول
من از همون روز اول بستم هم سر هاکان هم سر لارا دکترم گفت باید ببندم.
وگرن نه میتونم راه برم ن این شکم دیگ جمع میشه
من از روز اول بستم الان خیلی کم شکم دارم و اصلا شکمم شل نشده
به من گف از روز اول ببندم که نبستم شکمم خیلی بد شده گن هم خریدم ولی نبستم از امروز بستم دیگه
من دکترم گفت از روز سوم ببند که بخیه هات عفونت نکنه و بستم بعد کشیدن بخیه متاسفانه خیلی پشت گوش انداختم گن بستن
من از روز دوم با شال محکم بستم
به من دکترم گفت اگه زودتر از ۴۰ببندی خدایی نکرده چسبندگی پیدا میکنی بعد خیلی اذیت میشی اصلا زودتر نبند اما برای زایمان طبیعی ۲۰روزم اوکیه ببندن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.