۲ پاسخ

کسری ۷۰میگیره اونوقت تو شهر ما ۸۰ اونم پول همراه و پمپ درد و اینا جدا کلا صدو خوردی میوفته
خدایاااا ما از تهرانی هام خرجمون بیشتره😐

کسری بدون بیمه تامین و تکمیلی
۷۰ طبیعی، ۶۴ سزارین
که تامین ۱۲ ۱۳ رو میده

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری