من که حاظرم ۱۰۰۰بار سزارین بشم ولی طبیعی نزام🥲😂
عزیزم از زایمان اول باید حداقل 6 سال بگذره .
بازم ریسکش زیاده .
شما که صد در صد سزارین میشید .
ولی بازم بدنا متفاوت یکی طبیعی راضیه یکی سزارین
دوستم اولیش زایمان زودرس بود حنین تحت خطر بود سز شد ولی دومی ب موقع دنیا اومد دردش گرفت زایمان کرد و همیشه میگه طبیعی خییییلی راخت تر بود تا سزارین من خودمم دوتا بچه شیر ب شیر طبیعی اوردم اصلااااا نه اذیت شدم نه برش خوردم نه عوارض بعد زایمان داشتم بچه هامم اولی ۳۵۰۰لود دومی ۳۲۰۰
هردو سزارین بودم ، مگه سر اولی توی بیمارستان موندی ؟
فصله زایمانت خیلی کمه ریسک نکن، بعدم به حرف اینایی که میگن زود سرپا میشی گوش نده والا منی که سزارین کرده بودم زودتر از دوستم که طبیعی بود سرپا شدم، تو طبیعی هم بدجایی بخیه میخوره پدر طرف درمیاد
ن به ریکسش نمی ارزه من با ۴سال فاضله جفتشون سزارین شد
دکتر من اجازه نداد بچه دوم طبیعی بیارم بعد ۱۶سال ولی دختر خالم بعد ۳ سال اولی سزارین بود دومی طبیعی زایید
من اولی رو طبیعی زایمان کردم دومی رو سزارین با سزارین زودتر سرپا شدم طبیعی تا ۴۰ روز خونریزی شدید داشتم
الان بارداری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.