بچه ها رفتم سونوگرافی گفتن یه لگ توی قلبشه😭😭😭

۸ پاسخ

چیزی نیست به دکترت نشون بده منم رفتم انومالی گفتن یه چیز مثل کیست مانند تو سرشه دکترم دید گف اون مهم نیست خودش از بین میره

اینچیز نگرانی نداره ک درس میشه

عزیزم دیشب اتفاقا داشتم سونو های پسرمو با این بارداری مقایسه میکردم تازه بعد هفت سال فهمیدم تو آنومالی نوشته ۲میل لکه رو قلبش دیده😐انقدر مهم نبوده و زود جذب میشده که حتی اکو قلبم برام ننوشت،پیش بهترین سونو تهرانم رفتم ،حتی بهمم نگفت که بیخودی نگران بشم ،دیشب بعد ۷ سال فهمیدم😅
پس چیز مهمی نیست بخاطر کلسیمه جذب میشه نگران نباش
من نمیدونستم بعد ۷ سال اومدم مقایسه کنم دیدم

ب منم گفتن ولی گفت اصلا چیز مهمی نیست خودش میره ولی حتی اگر نره هم مهم نیست

باید بری اکو قلب شاید دوبار تکرار کنی ان شالله چیزی نیست

هفته بارداری بره بالا اون لکه هم میره عزیزم

نگران نباش فداتشم رفع میشه

اکو قلب رفتی؟چیزی نیست نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری