۵ پاسخ

همسرم هرکاری کرد حالم بهتر شه خیلی بهم روحیه و اعتماد بنفس داد زودم اوکی شدم،ولی واقن خیلی دوره مسخره ایه فقط دنبال بهونه ای گریه کنی

دارو میخورم البته دکتر داده

خرید کن..چند ساعتی فاصله بگیر از بچه

منم دارم هنوز استرس میگیرم

آهنگ شاد بزار برای خودت ... برو بیرون تنهایی یا اگر نتونستی با بچه و همسرم اشکالی نداره ولی حتما برو بیرون.... به چیزای خوب فکر کن ... خرید حلال مشکلاته حتما خرید برو... جاهایی که بهت خوش میگذره برو مثلا پارک مثلا خونه پدر مادر خونه رفیقی کافه ای چیزی اینجوری خوب میشی

سوال های مرتبط