۱۴ پاسخ

شیرپاستوریزع میخوره صبحا

من چایی خ کم میدم میشه گفت اصلا نمیدم ب بچم

من شیره میریزم

شیر، گاهی هم دمنوش به، دقیقا رنگش مثل چاییه اما خیلی بهتر از چاییه، خودم خشک کردم

اکثرا اب
باباش باشه چای میزارم‌که چای ببینه اصلا غذانمیخوره
چندوقته جای اب معمولا شیر یا اب پرتقال میارم

آب جوش میدم

گاهی چای خیلی خیلی کمرنگ البته خودم بخوره میخواد
بیشترشیر یا بعد صبحونه اب پرتقال

ماخودمونم صبحانه چای نمیخوریم اصلا
پسرمم ابمیوه میدم بهش یا فرنی یا شیرطعم دار با پنکیک یا کیک یا تخم آبپز، چون پنیر و مربا اینام دوسنداره

اب جوش

فقط شیر

پسر من تاحالا چایی نخورده اصلا
صبح بیدار میشه آب میخوره بعدم صبحانه میخوره یک ساعت بعدم آبمیوه بهش میدم

چایی ندم لب به هیچی نمیزنه

بعد از اینکه صبحونشو میخوره یه چای کم رنگ با نبات میدم

فقط چایی میخوره یا اب

سوال های مرتبط