کمپوت سیب چطوری درست کنیم؟

۲ پاسخ

یک سیب رو همین طوری درسته هم بندازی تواب با کمی شکر درست میشه بعد بزار سرد شه

سیب پوست کنده شده و خرد شده رو بریزید توی شیشه،کمی شکر وآب بریزید داخلش، توی یه قابلمه رو پر آب کنید و شیشه رو بزارید داخلش،آب که جوش اومد و کاملا بخار شد،کمپوت هم آماده است،فقط اگه به اندازه دلخواهتون نرم نبود،مجدد توی قابلمه آب بریزید تا خوب بپزه،بزارید یخچال سرد بشه نوش جانتون

سوال های مرتبط

مامان نازگل وکوروش مامان نازگل وکوروش ۱۴ ماهگی
مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان فینگیلی🧜‍♀️ مامان فینگیلی🧜‍♀️ ۱ سالگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی