۷ پاسخ

ن عزیزم میزلرم با پاها خودش راه بیاد😵‍💫
خب معلومه یا بغل میکنم ت مطب شلوغه اجازع نمیدن کالاسکه شو ببریم

زهرا منظورت از بغل چجوریه عزیزم؟ بزاری رو تشکش با تشک بغل کنی ببری که اوکیه ایرادی نداره😊
عزیزم پیش کدوم دکتر میبری؟

نه من کلا از اول بغل میگرفتمفقط یک ماه اول تو قنداق سوئیسی بود بعد اون‌کلا بغلش میکنم

بغل ،تو‌ماشین یاپیاده روی با اغوشی معمولا، کالسکه معذبم میکنه نمیدونم چرا🫣😅

تو کالسکه اگر بمونه

بغل،کالکسه،البته بغل تو سن دختر شما سنگینه آبجیم دخترشو‌بیشتر میزاره داخل کالکسه سختشه یا باباش بغلش میکنه

آره دیگ باید بغل کنی پس چجوری ببریمش😅

سوال های مرتبط

مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی