۴ پاسخ

باید گذاشت تو گهواره‌اش
من خریدم بلد نیستم استفاده کنم

من هنوزم می‌زارم رو تشک آنتی رفلاکس

سلام گلم خوبی عذر خواهی میکنم مزاحمتون شدم ،گلم من ختم گل قرآن خیرات برای اموات چله یس عاشورا توسل عهد حدیث کسا تا چهل روز هم به نیابت از کسی میخونم جهت سلامتی حاجت نماز حرز امام جواد میخونم ببخشید بخاطر شرایط جنگ اوضاعمون بد شده نیاز داشتین شمارمو میدم خدا. بچتو برات حفظ کنه صد برابرشو برگردونه براتون منم خیلی وقته اینجام منتها اون اکانتم مسدود شده

من یک و نیم گرفتم فک کنم،تا فعلا که می‌خوابه روش،خیلی هم خوب بود گاهی رفلاکسش زیاد میشه عاجزه مجبورم رو اون بخوابونم،اما خب از هفته دوم براش کوتاه شده

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان ماسِتا💙 مامان ماسِتا💙 ۸ ماهگی
مامان عــلی❤👶🏻 مامان عــلی❤👶🏻 ۸ ماهگی