من ویارم از پرتغال رفت رو توت فرنگی باز رفته رو هندونه بوش دیوونم میکنه 😂😂😂
ولی پایه ثابت سیب و پرتغال و خیار و گاهی کمپوت به و گلابیه
دکترت کیه؟
به به چه خوشگل قاچ کردی نوش جونت
۴ماهه میوه نخوردم💆🏻♀️
من فقط سیبو هندونه 😋
با همه چی حرکت میکنه
من که فعلا ویارم افتاده فقط رو هندونه،همیشه باید تو یخچال داشته باشیم بخاطر من😂
من فقط کیوی گوجه سبز با توت فرنگی دیگه میوه ایی اصلا نمیتونم بخورم
سعی کن چند مدل میوه باهم نخوری مخصوصا سیب و پرتقال خاصیتشون باهم ازبین میره حداقل یک ساعت باید فاصله باشه بینشون
من اصلا پرتقال وسیب واینا دلم نمیخاد هندونه طالبی اینا میخام
منم هندونه دوست دارم و گوجه سبز
من فقط هندونه میخورم اصلا میوه های دیگه میلم نمیکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.