۱۵ پاسخ

سلام ببخشید مزاحم شدم 🙏 یه طرح داریم به مناسب عید غدیر اطلاع رسانی میکنیم

من برای کمک به بانوان سرزمینم دوره خیاطی رو فقط فقط ۳۰۰هزارتومن گذاشتم اگه میخای این هنر رو صفرتاصد یادبگیری در پیام رسان بله  خدمتم
@fandogh1404
شماره بله
09381442343
کانالم در بله
@mamanefandogh
فقط فقط تا اخر خرداد این تخفیف اعتبار دارد‌

میوه هر چی باشه میخورم متاسفانه نارنگی یهو ۵ تا پرتقال ۳ تا
انار ۳ تا اب میگیرم
لیمو شیرین هر چند تا دم دستم باشه
خیار دو سه تا
تنها راهی که پیدا کردم به شوهرم گفتم هر سری میوه میخری سه مدل بیشتر نخر ولی نارنگی پایه ثابته

من بیشتر نارنگی سیب انار هندونه

من عاشق نارنگی ام

خیلیییی ..فک کنم زیر ده تاکه نارنگی نمیخورم....پرتغال که هیچی دیگهه...شوهرم هرچی میاره به دوروز تمومه🥲

من صبح سیب خوردم بیشتر شبا میوه میخورم
از هر میوه ای که داری روزی یدونه مثلا یدونه نارنگی یه دونه سیب یه دونه انار ولی تو زمان های مختلف بخور

انار، پرتقال، سیب، نارنگی، فعلا بیشتر فصل همیناس، گاهی ام موز🥲😂

موز پرتقال سیب نارنگی انار🙄😂

هر چی گیرم بیاد میخورم

من هیچی نمیتونم بخورم ک از بس ویار دارم از هفته پنج تا حالا ابم بهم حرومه

من دکتر تغذیه گفت روزی ۳تا میوه متنوع بخور پشت سر هم نباید بخوریم چون قند داره

معمولا نارنگی و انار
موز بعضی وقتا

من پرتغال خیلی میخورم الان فصلشم هس پر ویتامین و انار الانم اسمشو اوردم دهنم اب افتاد😂😋

من دلم میخواد ولی سعی میکنم یه دونه ازهرمیوه هرچندساعت بخورم

سیب
پرتقال
به
انار
خیار
هرچی ام‌گیرم بیاد خوردنی باشه میخورم

من روزی ۵ واحد میوه میخورم😅نمیدونم کمه زیاده چیه

سوال های مرتبط

مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری