میوه به رو چجوری می‌خورید ؟

۱۴ پاسخ

مثه سیب تیکه تیکه میکنم میخورم

هیچی با دست برمیدارمش بعد میبرمش نزدیک دهنم کم کم میخورم 😂😐😂

برای کمپوت تیکه کن بزار تو شیشه سرشو ببند بزار تو قابلمه آب بزار رو گاز تا چند ساعتی بجوشه تا پخته بشه

باهاش کمپوت درست میکنم میخورم

هم‌ خام مثل سیب هم خشک شده

من باهاش خورشت درست میکردم.
با مرغ و الو بخارا خیلی خوشمزس

آبگوشت درست کنه به بنداز توش

من میپزم میخورم چون سفته هضمش برام سخته

اگر خشک بود ی پارچ اب هم میخوریم تا پاره نشویم😂😂😂

بنام خدا ابتدا پوستشو میکنیم قطعه قطعه میکنیم و در دهانمان میگذاریم و میجوییم و قورت میدهیم😂😂😂😂

مثل سیب اگر شیرین و آبدار باشه با پوست هم میخورم

دمنوش به و سیبم میخورم

من خام یکم سختمه میزارم بپزه تیکه تیکه خیلی خوب میشه

مثل سيب پوست میکنم میخورم

سوال های مرتبط

مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری