فقط پودر پیدرولاکس
فک کنم همین باشه اسمش
گیاهی هست ضرر هم نداره
فقط پیدرولاکس من پسرم ۱ سالو نیم درگیر یبوست بود ک دور باسنش زخم میشد یا آخرین بار مدفوع گیر کرده بود هرداروئی هر چیزی ک فکرشو بکنی بهش میدادم فایده نداشت آخر پسرمو بردم مشهد مدوفع تو روده گیر کرده بود دکتر گفت تنها داروئی ک عوارض نداره عالیییی پودر پیدولاکسه اصلا نگران نباش دو قاشق بریز تو یهولیوان آب میوه . دو قاشق غذا خوری بعد حل کن بده بخوره دکتر گفت اصلا عوارض نداره ضرر نداره چون دفع میشه با جیشش جذب بدن نمیشه ک ضرر داشته باشه با خیال راحت بده من پسرم ۶ ماه دادم بهش بعد شیش ماه الان سه ماه ک دارو قطع کردم راحت شده حتی غذای برنج هم بخوره راحت جیش میکنه
کیوی . هندونه بده
انجیر و عناب بجوشون بهش بده خوب میشه
پیدرولاکس اینجا گفتن گرفتم تاثیرش خوب بود زود باز کرد
پودر پیدرولاکس عالیه
هندونه خوبه کلا میوه پرتغالم خیلی خوبه
آب هویج هم خوب
شربت لاکتوز
هندونه
انجیر
کیوی
لواشک
کیوی زرد آلو گلاب سوپ اش الو اینا خوبن بخصوص کیوی که الان همجا هس
غذاهایی که فیبر داره بده بهش
شربت لاکتوز عالیه من میدم پسرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.