۷ پاسخ

ما یه کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇
@madaraneehhh

من از۴وماه نیم شروع کردم
امروز اولین‌روز‌بود دکترگف این‌تایم شروع کتم
فرنی بدم اب ،اردبرنج و شکر یا نبات
ازروزی دوقاشق گف شروع کن امروز دوقاشق فردا ۴ قاشق پس فرداو۶ قاشق
همه روهم یه جا نباید داد مثلا ۶ قاشق تا ۱۲ شب تبکه تیکه باید داد
فعلا گف اینو بده
اب واب سیب هم گف میتونی بدی

ببر بچه رو دکتر بعد شروع کن

عزیزم دیگه الان هیچ‌دکتری لعاب برنج قبول نداره انقد به برنجای حالا سم اینجورچیزامیزنن خوب نیس به بچه بدیم
مگر اینکه از برنج مطمئن باشی ک سمی چیزی نمیزنن

وارد ۵ شد

من اخرای چهار ماهگی به بچهام دادم بستگی به وزن بچه داره بعضی بچه ها چون نارسن دکتر زودتر شروع میکنه منم بچهام نارس و کم وزن بودن اخر ۴ ماهگی دادم

از ۶ ماه به بعد . خواهر شوهر‌من تازه داره بهش میده بچش ۷ ماهشه آرد برنج میده

بعد از واکسن ۶ ماهگی - لعاب برنج آخه؟ چه خاصیتی داره ؟

سوال های مرتبط