۵ پاسخ

پاهاشو ببند اصلا سعی کن نزاری تکون بده ۱۲ شب به بعد خیلییی بهترمبشه دوماهگی برای ماهم خیلییی بد بود واکسن خیلییی دائم‌گریه میکرد بغلمون بود تا ۱۲‌شب زمبن‌نمیموند تب داشت زیاد

باشال ببند

جدا ازینکه پاشو ببندی کمپرسم براش بذار

پاهاشو قنداق کن

من پاشو قنداق کردم از جای واکسن ب پایین ، کمتر تکون داد گریه نمیکرد ، ظهر قنداق کردم تا شب دردش خوب شده بود دیدم گریه نمیکنه باز کردم

سوال های مرتبط