۲ پاسخ

اول یکم آب بریز یکم که جوش خورد شیر بریز بزار با شیر غلیظ بشه یکم نبات من توش پودر بادومم میزنم و اگر موز باشه میزنم نباشه نمیزنم یا کدو حلوایی ام میتونی بزاری باهاش بجوشه بپزه

من امروزباسیب وخرماپختم براشومیکس کردم براوزن دهی عالیه

سوال های مرتبط

مامان حامین🩵👶🩵 مامان حامین🩵👶🩵 ۱ سالگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی