۳ پاسخ

تهران مرکز ابن‌سینا

دختر خالم ساری انجام داد با بیهوشی میخای شمارش برات بگیرم ؟

اگر برای دردش میخواید بیهوشی انجام بدید بگم که دردش در حد پریودی که قبلش میتونی مفنامیک اسید بخورید
من یکی از لوله‌هام یکم چسبندگی داشت که درد خیلی کمی داشتم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری
مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری