۶ پاسخ

اره هروز درست میکنم
صبح حریره بادام یا سرلاک یا فرنی
ظهر سوپ یا کته یا اگ غذا سفره ساده باشه رب نداشته باشه میدم
شب هم غذا ظهر نگه میدارم داخل یخچال بعد شب میدم
عصرونه هم یا یا فرنی یا سرلاک یا بیسکوییت مادر میدم دستشون خودشون میخورن

آره عزیزم
چون حساسیت داره نمیتونم غذای سفره بدم بهش هر روز جدا درست میکنم اون مواد غذایی ک به بدنش سازگار شده

بله جدا درست میکنم بدون نمک
ولی از غذای خودمونم بهش میدم باهاش بازی کنه همزمان ک مال خودشو میخوره

صبحانه ناهار شام ميدم،جدا ميزارم

اره همیشه درس میکنم جدا درس میکنم مال خودمون ادویه و نمک داره

یبار جدا بقیش سفره

سوال های مرتبط