۲ پاسخ

آد ویتامین هست ۶ ماه اول
بعد شش ماه مولتی و آهن تا دو سالگی

زینک و اگه بدن بچه نیاز داشته باشه دکتر مینویسه بعضیام سرخود برا افزایش اشتها میدن
در اصل همون مولتی و اهن

سوال های مرتبط