عزیزم
درکت میکنم
صبر داشته باش. به خدا خودش خوب میشه.اصلا نگران گریههاش نباش.
الان یکماهش تموم شده، میتونی گریپ میکسچر نرس هارویز بدی.
اینو بده خیلی بهتر میشه.
رژیم هم نمیخواد بگیری. حالا نه اینکه آبگوشت پر حبوبات بخوری...ولی تو هرچی بخوری اون دل دردش رو داره. تا زمانی که رودههاش عادت کنن.
یه قطره هست بایولاکت یا پدی لاکت. اون باعث میشه یه کم زودتر رودههاش عادت به غذای نفاخ کنن.
پسر من تا ۳ ماهگی حتی آروغ هم نمیزد.
همهش تو پتو میکردمیش تکونش میدادیم. همهش کش و قوس داشت.
ولی تموم میشه نگران نباش. ❤️
اگر شیر خودتو میخوره فقط رزیم غذایی
لبنیات
حبوبات
کلم و کاهو
هرچیزی ک نفخ داره نخور اگر خوردی حتما بعدش زنیان بخور
اروغش و بعد هر شیر بگیر
هر ۸ساعتم کولیکید بده
خوب خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.