۵ پاسخ

شربت سگانوز بده با ساشه اس امپرازول دختر من فقط با این خوب شد

صبر
کولیک ۲ ماها رد کنه خیلی بهتر میشه رفلاکس هم از بچه من ۳ را رد کرد بهترشد

البته من بچم ۴۳روزشع
اندازه سی سیسی اب ولرم با نبات اندازه یه نخود دادم بهش آروم میشه

منم بچم همین طوره امروز بردم دکتر قطره پدیا بست داد و گفت قنداب بده بهش دادم آروم شده

عزیزم متاسفانه تا ۵...۶ماهگی همراهشونه و دوره ایه و هیچ چاره ای نیست مثل اینکه
همین یکم پیش من پسرمو از دکتر اوردم

سوال های مرتبط