۲ پاسخ

من نان میدادم دفع زیاد داشت الان نان کامفورت میدم زیاد شیرخشک عوض نکن مگه اینکه دکتر بگه مگرنه دیگه کلا شیرخشک نمیخوره پسر من اینجوری شد ۳تا عوض کردم کلا دیگه شیرخشک نخورد

من نان میدم پسرم همین شکلیه یاوسط شیر پی پی می‌کنه یا چند دقیقه بعدش

سوال های مرتبط