من قبل عید رفتم اکو قلب جنین شد 2/100
بیمارستان دولتی ۳۰۰ و۴۰۰ تومن ولی خصوصی ۳۵۰۰ تومن
اکوکاردیوگرافی قلب جنین پرسیدم ۳ و نهصد. هفته دیگه باید برم
من رفتم با بیمه م ۱۰۴ تومم
اگر منظورت اکو قلب هست من اسفند با بیمه تامین اجتماعی و ۲قلویی شد ۲۴۰۰
نوار قلب یا اکو قلب
عزیزم من بهمن ماه بود رفتم ۲۷۰۰ شد
کاری ام نکرد پنج دقیقه ام نشد فقط یه دستگاه مثل سونو گذاشت گفت همچی نرمال😑
والا بهمن ۲ تومن دادم با این قیمتا احتمالا الان ۴ تومن!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.