۱ پاسخ

برنج نیمه رو بزارید با آب خالی بجوشه وقتی قشنگ له شد و اصطلاحا مغزش باز شد یکم پودر دارچین و پودر زنجبیل و پودر هل و یا کره یا روغن زرد بهش بزنید و بعدش شیر رو اضافه کنید، برای شیرینیش هم من برای ایلیا که درست میکنم عسل میریزم به جای شکر سالم تره... اینقدر با شیر بجوشه تا به غلظت دلخواهتون برسه

سوال های مرتبط

مامان آدریان و آراد مامان آدریان و آراد ۲ سالگی