۸ پاسخ

من از امروز شروع کردم برای ترک پوشک پسرم 😵‍💫

دختر من ۱۲ مبخوابه تا ۹ صبح نه نمیره مگر اینکه مایعات خورده باشع نصف شب بیدارم میکنه میگه جیش دارم میبرمش

پسر من کلا از بچگی شب ادرار نمی‌کرد بخاطر همون راحت تونستم بگیرمش

اگه مایعات دو ساعت قبل خواب کم خورده باشه و قبل خواب جیش کرده باشه تا صبح نگه میداره اکرم زیاد خورده باشه نصف شب بیدار میشه میریم حیش میکنیم

من دوساعت بعد از خواب بیدار میکنم میبرم

منکه دخترم از روز اول پوشک گرفتن شب ادراری نداشت چون قبل خاب میبردمش و میبرم ۷ماهی میشه ترک پوشکش کردم

وسط شب بیدار شو ببر
اول صبح هم ببر

سوال منم هس😂

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🐥 مامان شازده کوچولو🐥 ۲ سالگی
خوشگلاااای من خبر خوب

پسرم دیروز گفتم که ....
امروز از صبح هر دو ساعت میبرمش دستشویی جیش می‌کنه اما خودش نمیگه البته فکر کنم من خیلی عجله دارم 😂😂😂
ولی پی پی شو وقتی تو شلوارش کرد اومد گفت جیش دارم که من فکر کردم واقعا میخواد جیش کنه شلوارشو کشیدم دیدم دستشویی کرده
برای این که خودش بگه جیش دارم چکار باید بکنم ؟!
آخه الان هر دو ساعت خودم میبرمش دستشویی باهاش هم حرف میزنم توضیح میدم

دعا کنین آسون باشه خیلی استرس دارم هیچ جاهم نمیتونم برم 😩
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی