۴ پاسخ

دکتر من گفت مکمل هاتو ک میخوری ادامه بده
اهن چون خون زیادی از دست میدی ک باید تا چندوقت بعد زایمان جبران بشه
کلسیم چون به بچه شیرمیدی و نیازته
ویتامین د۳ چون به افزایش شیرکمک میکنه

فرقی نمیکنه سز یا طبیعی
باید کلسیم اهن مولتی لخوری تا چندماه

آهم
کلسیم
ویتامین دی
قرص آناهیل
قرص لاکتی ول برای شیردهی و مکمل

دکترم گفته همچنان مولتی ویتامین ،کلسیم ، د۳ ، اهن باید ادامه بدم تا دو ماه بعد از زایمان هم باید استفاده کنم

سوال های مرتبط