ب منم گفتن🥲کلی گریه کردم نمیدونم چیکار کنم به شما چی گفتن دارو دادن؟؟؟
خب میپرسیدی ازهمون ک بهت گفت میگفتی اومده پایین چی میشه الان؟
ن پایین استراحت کن میچرخه میر بالا زایمان نمیکنی الان ک رعایت کن
استراحت کن انشالله چیزی نیست
تا یک ماه سعی کن کاملا استراحت کنی تا ب ۹ماه برسی
نه اینجوری نیست فقط استراحت کن
استراحت مطلق باش زیر دادم بالشت بزار خیلی تاثیر داره
استراحت کن تا زایمانت . عزیزم علائمی هم داشتی؟
ینی چی اومده پایین ؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.